Biznes

Strategie SEO

Im szybciej podejmiesz działania w celu zwiększenia SEO na swojej platformie internetowej, tym szybciej zdobędziesz nowych klientów. Nasza strategia lokalnego SEO nakreśla pierwsze kroki, które Twoja firma powinna podjąć.

Jeśli Twoja firma nie posiada odpowiedniej strategii SEO dla małych firm, nie będzie dobrze radzić sobie z przyszłymi kampaniami marketingowymi. Chodzi o generowanie leadów i konwersji. Innym powodem, dla którego Twoja mała firma potrzebuje strategii SEO, jest posiadanie solidnych podstaw, aby Twoja firma wydawała się również profesjonalna i godna zaufania.

1. Zrób Keyword Research.

Badanie słów kluczowych jest absolutnie niezbędne; to twój pierwszy krok. Należy to zrobić przed lub zaraz po uruchomieniu nowej strony internetowej. (Ale zdecydowanie przed rozpoczęciem jakiejkolwiek kampanii SEO).

Chociaż duże ogólne słowa kluczowe mogą pomóc przynieść więcej ruchu, nie będzie to ruch lokalny. Lubię nazywać ruch lokalny „ciepłymi leadami”. Ciepłe leady są obiecujące, ponieważ ten ruch wynika z ludzi z pieniędzmi w ręku gotowymi do zakupu Twojego produktu lub usługi. Oni właśnie przeglądają Google, klikając prawym przyciskiem myszy na górnych stronach wyników wyszukiwania.

Istnieje long-tail keywords i short-tail. Długie słowa kluczowe ogona są specyficznymi lokalnymi słowami kluczowymi. Przykłady długiego ogona słów kluczowych obejmują „usługi stomatologiczne Dallas” lub „Dallas Roof Repair”. Short-tail keywords to frazy wyszukiwania z tylko jednego lub dwóch słów. Przykłady ogólnych, szerokich lub krajowych słów kluczowych z krótkiego ogona byłoby coś takiego jak „Dentysta” lub „Dachowcy”.

Możesz użyć narzędzia takiego jak Ahrefs.com lub SEMRush.com, aby sprawdzić miesięczny wolumen wyszukiwania dla słów kluczowych, jak również uzyskać pomysł na trudność słów kluczowych. Te strony internetowe zapewniają wszystkie narzędzia niezbędne do spojrzenia na miesięczną wielkość wyszukiwania i pomysły na słowa kluczowe, aby lepiej zrozumieć, jakie słowa kluczowe chcesz użyć do budowania treści. Możesz skorzystać ze sklepu seo , aby pomoc sobie w pozycjonowaniu.

2. Optymalizuj swoje Meta Description & Meta Titles.

Zacznij od strony głównej i stron usługowych, znanych również jako strony „menu głównego”. Zoptymalizuj te strony, upewniając się, że zawierają one główne słowa kluczowe usługi. Później możesz dostosować strony „treści”, takie jak blogi i strony usług lokalnych, aby zawierały słowa kluczowe, dla których chcesz uplasować się w rankingu.

Dla celów SEO, będziesz chciał pracować nad udoskonaleniem zarówno meta opisów jak i meta tytułów. Meta opis to krótki tekst, który przedstawia ogólny zarys strony i pojawia się w wynikach wyszukiwania Google. Dobrą strategią pisania meta opisów jest rozpoczęcie od strony głównej i stron usługowych, znanych również jako strony „menu głównego”. Zoptymalizuj meta opisy dla tych stron w pierwszej kolejności – upewniając się, że zawierają one Twoje główne słowa kluczowe dotyczące usług. Później możesz dostosować swoje strony „treści” (takie jak blogi i lokalnie ukierunkowane strony usług), aby zawierały zamierzone słowa kluczowe, dla których chcesz uplasować się w rankingu. Zrób to samo z tytułami meta, które służą jako znacznik nazwy strony i są czytane przez roboty wyszukiwarek.